اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی استان امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: امروز شاهد وقوع جرائم خشن حداقلی در استان کرمانشاه هستیم و امنیت موجود با توجه به مرزی بودن استان قابل‌قبول است.

 

وی تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت مردم و ایجاد فضایی امیدوارکننده در جامعه با کسی تعارف ندارد و قاطعانه به مقابله با افراد و گروه‌هایی می پردازد که قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند.

 

سردار  جاویدان یادآور شد: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت پایدار می‌تواند جامعه را به سمت رونق و پیشرفت سوق دهد، گفت: در این راستا ماموران جان برکف انتظامی شبانه روز تلاش می کنند تا بتوانند امنیت موجود را ارتقاء بخشیده و رضایت عموم را جلب کنند.

 

وی تصریح کرد: همواره افرادی به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه به منظور رسیدن به اهدافشان هستند، اما سد پلیس مستحکم‌تر از آن است که این عده بتوانند خللی در تامین نظم و امنیت ایجاد کنند.

 

سردار جاویدان با اشاره به تلاش های پلیس کرمانشاه در راستای برقراری نظم و امنیت گفت:  وی گفت: برخورد با پدیده‌های قاچاق و احتکار کالا، برخورد با پدیده سرقت و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان، محتکران و سارقان از جمله مهمترین برنامه های امسال پلیس است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا