انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

دستبند پلیس پایانی بر شرارت اشرار مسلح در کرمانشاه بود

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 4 شرور مسلح در مرکز استان و با اقتدار ماموران پلیس خبر داد که در اقدامی شرورانه باعث مصدومیت 3 نفر شده بودند. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ، سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی و ضرب و جرح با قمه و چاقو در خیابان دیزل آباد کرمانشاه که منجر به مصدومیت 3 نفر شده بود، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی و کلانتری 25 دولت آباد کرمانشاه تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را برای شناسایی عاملان تیراندازی و قمه کشی آغاز کردند.

 

سرهنگ دلیری خاطرنشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان حادثه در شهرک سجادیه کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه هر 4 شرور را دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه مجرمان دستگر شده 41 عدد فشنگ کلاشینکف کشف و یک دستگاه خودرو پژو پارس که با استفاده از آن اقدام به تیراندازی و فرار کرده بودند هم توقیف شد.

 

وی در پایان از معرفی اشرار دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد پلیس با هرگونه ناامنی و شرارت قاطعانه خواهد بود و مسببان آن به سزای عملشان می رسند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا