کرمانشاه

اصلاح ۳۴۰ متر از شبکه توزیع آب شرب روستای آیشه دول

مدیر امور آبفا شهرستان جوانرود از عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستای آیشه دول این شهرستان به طول ۳۴۰ متر خبر داد.

 

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، غفار صالحی اظهار داشت: امور آبفا شهرستان جوانرود به منظور جلوگیری از هدر رفت آب در روستای عایشه دول، اصلاح و بازسازی ۳۴۰ متر از شبکه توزیع آب این روستا را در دستور کار خود قرار داد.

 به گفته صالحی این عملیات با تلاش همکاران واحد بهره برداری و توسعه آب امور آبفا شهرستان و همیاری اهالی روستا پس از ۳ روز کار بی وقفه با موفقیت به پایان رسید که همین امر کاهش آب بدون درآمد را به دنبال داشت.

 صالحی با اشاره به شناسایی ۱۲ مورد انشعاب غیرمجاز در روستای مذکور، اظهار داشت: انشعابات غیرمجاز به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار در افت فشار، قطعی مکرر و هدر رفت آب به علت استفاده بیش از حد استاندارد از آب شرب با توجه به عدم اندازه گیری میزان مصرف در این انشعابات، با ایجاد عدم تعادل فشار در شبکه توزیع مشکلاتی را برای شرکت آب و فاضلاب استان و مشترکین گرامی در پی داشته است، این امور پس از شناسایی انشعابات غیر مجاز نسبت به معرفی افراد خاطی به مراجع قانونی اقدام نمود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود انشعابات غیر مجاز را مهمترین عامل آسیب رسان به تاسیسات شرکت و ایجاد کدورت موقت در آب دانسته و از مشترکین شهرستان درخواست نمودند که در صورت مشاهده انشعابات غیر مجاز با اطلاع رسانی به موقع همکاری لازم را با پرسنل این امور به عمل آورند.

روستای آیشه دول با ۶۰ اشتراک آب و جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ نفر در ۸ کیلومتری شهر جوانرود قرار دارد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا