اجتماعیدولتکرمانشاه

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ٣۵ روستای شهرستان سنقروکلیایی

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ٣۵ روستای شهرستان با پوشش جمعیتی بیش از ٩ هزار و ۵٠٠ نفر با ۵٠٣ میلیارد ریال اعتبار در ششمین روز از دهه مبارک فجر در سنقروکلیایی انجام گرفت. 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، غلامرضا مرتضوی در تشریح برنامه های ششمین روز از دهه مبارک فجر این شهرستان که با حضور امام جمعه، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و برخی از مدیران و مسئولین شهرستان در مسجد روستای گردکانه علیا برگزار شد، گفت: این پروژه ها با اعتبار بالغ بر ١٨٨ میلیارد ریال شامل آبرسانی به ٣٣ روستای شهرستان از جمله آبرسانی به روستای چشمه قط، چنگره، حسن آباد، قمام جدید، آگاه، گردکانه علیا، چرمله سفلی، حفر چاه مجتمع بشیر آباد با پوشش ٩ روستا، حفر چاه روستای لیلمانج، تکمیل آبرسانی به روستای کشکمیر علیا و مجتمع آبرسانی بشیر آباد که امروز به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

فرماندار سنقروکلیایی اعتبار طرح های افتتاح شده امروز را ١٨٨ میلیارد ریال و پوشش جمعیتی آن ها را بیش از ٧ هزار و ٧٠٠نفر عنوان کرد.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی آبرسانی به ١٣ روستا از جمله روستاهای فارسینج، آبرسانی مجتمع آگاه با پوشش ١١ روستا و مجتمع بشیر آباد خط میخوران با اعتبار بالغ بر ٣١۵ میلیارد ریال آغاز گردید.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا