دولتکرمانشاه

۵٣ پروژه در دهه مبارک فجر امسال در پاوه به بهره برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان پاوه ۵۳ پروژه با اعتبار حدود ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، جلیل بالایی افزود: روح حاکم بر برنامه های دهه شکوهمند انقلاب اسلامی امید ، نشاط و خودباوری است که با تکیه بر ایمان و در راستای تحقق آرمانهای بلند امام ره و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی و عملیاتی می گردد. 

وی اهم پروژه ها را شامل  ۴ مدرسه شهری و روستایی ، گازرسانی به شهر نوسود و ۳ روستای باینگان، ۱۹ پروژه مخابراتی ، ۱۴ پروژه عمران شهری و روستایی با کل اعتبار و سرمایه گذاری ۶۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام نمود که همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد. 

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به شروع عملیات اجرایی ساخت مدرسه و گاز رسانی به روستاها از کلنگ زنی ۴ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: امیدوارم اجرا و شروع این پروژه ها در تقویت زیرساختهای عمرانی زمینه ساز افزایش  رضایتمندی مردم باشد. 

وی در ادامه از دیدار اعضاء شورای اداری با امام جمعه محترم حاج ماموستا ملا قادر قادری، عطر افشانی مزارشهداء ، شرکت در نمازجمعه ، تزیین و زیباسازی مناظر شهری ، نمایش های خیابانی ، میز خدمت ، مراسمات جشن روستایی ،  راهپیمایی عظیم مردمی در ۲۲ بهمن متناسب با وضعیت کرونا و تجلیل و دیدار با خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران را اهم برنامه های این دهه اعلام نمود.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا