خودرو

توليد روزانه وانت پادراپلاس به ۷۵ دستگاه در روز رسيد

قائم مقام اجرايي مديرعامل شركت زامياد از تحقق توليد ۷۵ دستگاه وانت پادراپلاس در روز در اين شركت خبر داد.

مادنیوز –  محمدحسين زيبنده پور در گفت و گويي ضمن اعلام اين خبر افزود: اين شركت توانست با عبور از شرايط سخت توليد خودرو در كشور در دوران تحريم، توليد “پادراپلاس” را در پايان مهرماه جاري به ركورد ۷۵ دستگاه در روز برساند.

وي با اشاره به برنامه استراتژيك شركت زامياد براي جايگزيني وانت زامياد Z24، بیان كرد: با توجه به برنامه جايگزيني وانت زامياد Z24 با وانت پادراپلاس در سال جاري، با وجود تحريم‌هاي ظالمانه دشمنان، افزايش توليد 100 درصدی وانت پادراپلاس تحقق پذيرفت.

قائم مقام اجرايي مديرعامل شركت زامياد، توليد “پادرا پلاس” را مبتني بر سیاست‌های تعیین شده از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و در راستاي حفظ و ارتقاء ميزان رضايتمندي مشتريان خواند و تاكيد كرد: تمركز بر رعایت استانداردهای توليدي و به روزرسانی در تجهیزات رفاهی و فنی به منظور جلب نظر و سلائق مشتريان از اهداف توليد اين محصول بوده است.

زيبنده پور در مورد ميزان داخلي سازي اين محصول نيز يادآور شد: مدیریت ارشد شرکت زامياد همواره بر بومی سازی محصولات توليدي تاکید داشته‌ است؛ بدين منظور با برنامه ریزی دقیق و توسعه زیرساخت‌ها و تعامل با قطعه سازان، وانت” پادرا پلاس” با توان و دانش نیروهای بومي با بالاترين درصد عمق داخلي سازي توليد و عرضه شده است.

وي، تولید محصولات جدید را گامی مهم در جهت تحقق برنامه‌های توسعه سبد محصول در گروه خودروسازی سایپا عنوان و ابراز امیدواری کرد: با چشم انداز تعیین شده در اجرای پروژه‌های زیربنایی و توسعه‌ای در شرکت زامیاد، شاهد موفقیت‌های بیشتر این شرکت خودروساز تجاری خواهيم بود.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا