خودرو

بروز بودن تعهدات موجب جلب اعتماد مشتریان سایپا مي شود

يك فعال حوزه قطعه سازي ضمن تحسین صفر شدن تعهدات معوق سايپا، اين موضوع را موجب جلب اعتماد هرچه بيشتر مشتريان اين گروه خودروسازي دانست.

ماد نیوز – محمدرضا نجفي منش اظهار داشت: در شرايط حاكم بر وضعيت اقتصادي كشور، نخبه ترين افراد جهان در حوزه هاي اقتصادي هم به ايران بيايند، نمي توانند همانند فعالان اقتصادي و توليدي كشور به كسب و كار و توليد بپردازند. چرا كه قيمت توليد و هزينه هاي سربار در كشور موجب آن مي شود كه توليد بسياري از كالاها مقرون به صرفه نباشد.

وي با اشاره به اينكه صنعت خودروي كشور نيز يكي از صنايع مهم و ارزشمند كشور است كه دچار مشكلات عديده اي در بسياري موارد شده است افزود: در صورت عدم توجه به مشكلات اين صنعت، آينده نامعلومي براي آن وجود خواهد داشت به طوري كه اين مشكلات موجب شد كه خوردوسازان طي سال گذشته دچار تعهدات معوق فراواني شوند. هرچند كه خوشبختانه با تلاش هاي صورت گرفته امروز بر آن فائق آمدند.

نجفي منش ادامه داد: دو مشكل اساسي صنعت خودرو در حال حاضر قيمت گذاري دستوري خودرو و دخالت در مديريت اين شركت هاست كه متاسفانه تمامی مسائل اين شركت ها را تحت تاثير قرار داده است و اگر اين 2 مشكل اساسي و ريشه اي حل شود، نه تنها كمبودي نخواهيم داشت بلكه با قدرت بيشتري مي توانيم به جلو حركت كنيم.

نجفي منش با اشاره به لزوم جلب اعتماد مشتريان گفت: اين در حالي است كه ما در شرايط سخت تحريمي مي بايست به جلب هرچه بيشتر اعتماد مصرف كنندگان روي بياوريم و همين عامل موجب خواهد شد كه بر مشكلات متعدد فائق آييم.

اين فعال قطعه ساز تصريح كرد: همان طور كه مي دانيم تعهدات معوق گروه خودروسازي سايپا طي مدت گذشته به صفر رسيده است كه اين خود اقدام مهمي است و بايد اين نوع هماهنگي بين اجزاء توليد خودرو را تقويت بخشيم.

نجفي منش تاكيد كرد: طي مدت گذشته، شركت هاي توليد كننده قطعات خودرو كشور با وجود همه تنگناهاي اقتصادي و با وجود داشتن بدهي هاي متعدد از خودروسازان، دوشادوش آن ها به توليد ادامه دادند تا از خاموش شدن چراغ توليد خودرو در كشور جلوگيري كنند.

وي خاطرنشان كرد: اين زنجيره ارزشمند به هم پيوسته در صورت همپوشاني و حمايت تمامی اجزا مي تواند به پيشرفت هاي مهمي دست پيدا كند تا موجب سرافرازي كشور عزيزمان شود و از سوي ديگر نيز باعث خرسندي و بهره مندي مشتريان از آن شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اميد است كه با تصميم گيري هاي بزرگ و كارشناسانه بتوان به روزهاي اوج صنعت خودرو و قطعه سازي كشور بازگشت و شاهد موفقيت هاي روزافزون توليدكنندگان خودرو و انبساط خاطر مشتريان شويم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا