فرهنگ و هنر

رامبد جوان عذرخواهی کرد

رامبد جوان در برنامه شب عید فطر خندوانه، میزبان خداداد عزیزی و فیروز کریمی از پیشکسوتان فوتبال بود که میهمانان این برنامه در پاسخ به یکی از سوالات، جواب‌هایی دادند که چندان به مذاق اهالی قلم خوش نیامد. از این رو طی چند روز گذشته شاهد واکنش‌های مختلف جامعه فرهنگی کشور بودیم که این اتفاق در رسانه ملی را به شدت محکوم کردند. این انتقادات باعث شد تا رامبد جوان در بامداد امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه) با انتشار متنی از اهالی قلم عذرخواهی کند.

متن عذرخواهی وی را در زیر می‌خوانید:

«سلام به اهالی قلم. در برنامه خندوانه چهارشنبه شب در کنار دو مهمان محترم، لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیرقابل‌کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعاً از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه نسیم است.

اینجانب از همه اهالی قلم در کل تاریخ بزرگ این کشور با آثار جاودانشان تمام‌قد عذر می‌خواهم و یقین می‌دهم هیچ وقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد. من همیشه با افتخار مخاطب و خواننده آثار لذت‌بخش و بی‌مثال ادبیات کشورمان بوده‌ام و هستم و خواهم بود و هیچ‌گاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته‌ام و خواهم داشت، دریغ نکرده و نخواهم کرد.

در اولین ضبط برنامه «خندوانه» در برابر این قشر بزرگ و اندیشمند و دردکشیده عذرخواهی خواهم کرد.»

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا