سیاسی

بیت المال حلال با خواندن ورد

به گزارش مادنیوز؛ امروز محمد هاشمی سخنانی در انتقاد از سفرهای رییس مجلس گفته، که اگر چه می توان آنها را درست دانست اما یکسویه بیان کردن اینگونه سخنان، یکی از مشکلات اصلی کشور ما ناشی از رفتارهای سیاسی و جناحی است.

محمد هاشمی ضمن تبلیغاتی دانستن سفرهای قالیباف، گفته است “این سفرها با بودجه بیت المال است و لازم نیست رییس مجلس با یک تیم راه بیفتد و برای بالگرد، خودرو، ادارات و… هزینه کند و نام آن را نظارت میدانی بگذارد. اگر مجلس بخواهد نظارت کند می تواند همه اطلاعات را از نماینده هر استان دریافت کنند.”

اینکه کاندیداهای انتخاباتی از ماهها قبل، به سفر استانی می روند و از بیت المال برای این سفرها استفاده می کنند، یکی از انتقادات بجا می باشد اما اینکه کاندیدای مطلوب هر جناح توسط آن جناح از این انتقادات مصون باشد و بتواند از بیت المال استفاده نماید اما کاندیدای رقیب مورد انتقاد باشد، دوگانه ای است که اصل سخنان را مورد تردید قرار می دهد و آنها با با شبهه مواجه می سازد.

در واقع اگر امثال محمد هاشمی نسبت به بیت المال حساس اند باید در همه جا حساس باشند و نومن ببعض و نکفر ببعض نباشند!

بطور مثال در سال 95 و 96 همه به یاد دارند که حسن روحانی، برای بار دوم سفرهای استانی را آغاز نمود در حالیکه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 96 نیز بود و  از برای این سفرها از تمامی امکانات دولت، بطور تمام و کمال استفاده نمود اما صدای هیچ یک از سیاسیون بالاخص حامیان روحانی برنخاست و نسبت به آن انتقاد ننمودند انگار، آن بیت المال با این بیت المال تفاوت دارد.

نکند جناح های سیاسی، ورد خاصی دارند که اگر آن را بخوانند بیت المال برای خودشان و جناح متبوع حلال می شود اما برای دیگران حرام!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا