فرهنگ و هنر

پله پله تا ملاقات صندلی پاستور

به گزارش مادنیوز، وزیر جوان دولت روحانی را باید برنده وزرای دولت دوازدهم دانست.

 در شرایطی که اغلب وزرای دولت دوازدهم تحت فشار افکار عمومی هستند و مردم از عملکرد آنها راضی نیستند، این آذری جهرمی است که پله پله قدم هایش را برمی دارد و شانس خود را برای رسیدن به صندلی پاستور امتحان می کند.

جالب اینکه در این میان، دیگران نیز ناخواسته او را یاری می رسانند. اگر قرار باشد شکاف های رقابتی جدی تر شود، او از همین حالا برگ های برنده ای را در دست دارد، اولین برگ برنده او، جوان بودن اش است، دومین برگ برنده او، فیلترینگ است که به درست یا غلط الان جامعه، او را مانع فیلترینگ می داند.

خبری شدن احضار آذری جهرمی به دادسرا برای توضیح درباره استنکاف از اجرای دستور فیلترینگ اینستاگرام، بمب خبری بود که در آستانه جدی شدن رقابت های انتخاباتی صدایش درآمد زیرا این خبر می تواند تشدیدکننده شکاف آزادی/محدودیت یا فیلتر/عدم فیلتر باشد.

پس از آن، دادستان کل کشور ضمن تایید احضار وزیر ارتباطات، درخواست برای ایجاد محدودیت در اینستاگرام را رد نکرد ولی گفت که احضار آذری جهرمی دلایل دیگری هم دارد و ادامه داد: احضار آذری جهرمی فقط به خاطر نبستن اینستاگرام نبود؛ خیلی محدودیت‌های دیگر ایشان باید ایجاد می‌کردند که متاسفانه نکردند.

همین جملات کافی بود تا وزیر جوان دولت دوازدهم، یک پله دیگر را بردارد، به هر حال دست قضا و تقدیر، بسیاری اوقات چنین است که شرایط محیطی بیش از هر چیز دیگر می تواند اشخاص را پله پله بالا ببرد، شاید این اتفاق برای جوان ترین مدعی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری هم بیفتد. او قدم هایش را برمی دارد و دیگران هم به او پاس گل می دهند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا