اقتصادی

حمایت قوه قضائیه از رونق تولید در سایپا

معاون مالي و پشتيباني قوه قضائیه در بازديد از خطوط توليد سايپا و مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو اين گروه گفت: طراحي و ساخت مدل‌های جديد خودرو در سايپا با تكيه بر توان و ظرفيت داخلي صورت گرفته كه بيانگر تحقق شعار ما مي‌توانيم در اين خودروساز است.

ماد –  محمدحسین فروزان‌مهر افزود: محصولات آينده سايپا با توجه به ويژگي‌ها و امكانات درنظر گرفته شده، مي‌توانند سلايق گوناگون مشتريان را با رعايت استانداردهای ايمنی و كيفی تحت پوشش قرار دهند.

به گفته وی مهم‌ترين ويژگی فعاليت‌هاي نوآورانه سايپا، طراحي و ساخت محصولات جديد با تكيه بر توان و ظرفيت داخلي و استفاده از دانش و استعداد جوانان و نخبگان ايرانی است.

فروزان‌مهر ضمن تحسين برنامه توسعه محصول سايپا و توليد خودروهاي جديد در اين گروه با وجود پيچيدگي‌ها و محدوديت‌هاي فني اين عرصه، ادامه داد: بخش عمده قطعات محصولات سايپا با استفاده از توان شركت‌هاي دانش‌بنيان و صنعتگران داخلي توليد شده‌اند كه حاكی از بي‌اثر ساختن تحريم‌ها در اين مجموعه است.

معاون مالي و پشتیبانی قوه قضاييه در ادامه گفت: صنعت خودرو كشور نقش مهمي در فعاليت‌هاي توليدي و اقتصادي دارد و در اين ميان، گروه سايپا با برخورداري از ويژگي‌ها و قابليت‌هاي موجود جايگاه ممتازي در اين عرصه دارد.

وي افزود: با توجه به ظرفيت‌سازي‌هاي اين گروه در زمينه توليد محصولات جديد در سال آينده، كشور در زمينه رقابت در بازارهاي منطقه و جهان نيز فرصت مناسبي در اختيار خواهد داشت.

فروزان‌مهر در پايان با اشاره به برنامه قوه قضاييه در حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي گفت: اين قوه حمايت از فعاليت‌هاي مؤثر گروه خودروسازي سايپا را در زمينه رونق توليد و اشتغال‌زايي، در دستور كار خود قرار داده تا اعتلاي اين صنعت محقق شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا