خودرو

پیش‌فروش هفت محصول سایپا همچنان ادامه دارد

با وجود استقبال هموطنان از پیش فروش هفت محصول گروه خودروسازی سایپا، موسوم به “طرح هفت” ظرفیت تخصیص یافته به خودروهای هفت گانه این طرح همچنان باقی است و عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا همچنان ادامه دارد.

ماد نیوز –  معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان این مطلب، اظهار کرد: در “طرح هفت” هفت محصول گروه خودروسازی سایپا به مدت هفت روز به شکل پیش فروش عرضه می‌شود.

حسین کاظمی طرقی افزود: این طرح پیش‌فروش از روز پنجشنبه، پنجم دی ماه آغاز شده و با وجود استقبال هموطنان گرامی، ظرفیت تخصیص یافته به گونه‌ای است که تا پایان این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

کاظمی با بیان اینکه هفت محصول كوييك، كوييك.آر، ساينا، تيبا۲، تيبا صندوقدار، تيبا۲پلاس و وانت سايپا۱۵۱ در این طرح پیش فروش عرضه شده اند، افزود: به جز تيبا۲پلاس كه در دي ماه ۹۹ تحويل خواهد شد، ساير محصولات در تابستان و پائيز سال آينده تحويل خريداران خواهند شد اما طبیعی است که هموطنانی که زودتر در این طرح ثبت نام کنند، می توانند زمان زودتری را برای تحویل محصولات خود برگزینند.

معاون فروش سایپا در پایان بر اینترنتی بودن این طرح فروش تاکید کرد و گفت: تمام مراحل ثبت نام در این طرح “صرفا” اینترنتی بوده و هموطنان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در آن می توانند به سايت فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه كنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا