اقتصادی

اصفهان میزبان اولین همایش تخصصی شرکت خدمات فنی رنا

همایش تخصصی شرکت خدمات فنی رنا با محوریت معرفی توانمندی ها و دستاوردهای اخیر این شرکت در استان اصفهان برگزار شد.  

ماد نیوز؛امیربابای- بابک منصوری، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا با بیان اینکه اصفهان علاوه بر پایتخت فرهنگ و هنر و تاریخ ، مهد صنعت ایران زمین  و پایتخت تولید است، افزود؛ همیشه اصفهان محل پیدایش اولین های صنعت بوده  و طی دو دهه اخیر رشد صنعت در این شهر مایه مباهات بوده است.

وی در جمع صنعتگران و شبکه توزیع و خدمات خودرویی این شهر گفت: صنعت قطعه سازی و ارائه خدمات به دارندگان خودرو در استان اصفهان حرف اول را در سطح کشور می زند و به جرات می توان گفت اصفهان بزرگترین بازار قطعات و خدمات خودرو ایران را داراست.

منصوری ادامه داد: شرکت خدمات فنی رنا با قدمتی 60 ساله  و با گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش خودروهای تجاری در کشور ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی سایپادیزل است و طی سال گذشته با تغییر استراتژی در این شرکت متناسب با تغییرات محیطی، استراتژی های مناسب با شرایط تحریم برای این شرکت تعریف شده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت تقویت و نوسازی ناوگان گسترده حمل و نقل کشور گفت: تعمیر و نگهداری خودروها با توجه به اهمیت صنعت حمل و نقل کشور در چرخه توسعه کشور  از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید مدیریت محترم گروه خودرو سازی سایپا مبنی بر خود کفایی و توسعه ساخت داخل قطعات، استراتژی رنا، استفاده از پتانسیل قطعه سازان بزرگ داخلی با رعایت استانداردهای شرکت های OEM  تعریف و تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا ادامه داد: تمامی قطعات ارائه شده توسط رنا در بازار با  گارانتی معتبر 6 ماهه و قیمت ثابت در سراسر کشور عرضه می شود تا مخاطبین بازار هدف با اطمینان از قطعات با کیفیت رنا استفاده کنند.

در این همایش مهندس احمدی رئیس انجمن قطعه سازان استان اصفهان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته شرکت رنا اذعان داشت: مکانیک ها و تراشکاران در توسعه و پیشرفت صنعت یک کشور نقش به سزایی ایفا می کنند و توسعه صنعت قطعه سازی کشور در گرو نظر مکانیک ها و تراشکاران زحمت کش است.

وی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل کشور در زمان تعمیرات اساسی به تعمیرکاران اعتماد می کند و نظر شما برای آنها حجت  است لذا تعمیرکاران با استفاده از قطعات داخلی سازی شده در صنعت خودرو می توانند پیشرفت این صنعت را رقم بزنند و نقش پررنگی در اشتغال کشور داشته باشند.

رئیس انجمن قطعه سازان استان اصفهان گفت: شرکت خدمات فنی رنا طی یک سال گذشته از طریق داخلی سازی قطعات توانسته در توسعه پایدار و رونق تولید صنعت قطعه سازی نقش آفرینی مثبتی از خود بجای بگذارد.

وی در پایان گفت: استفاده از قطعات داخلی سازی شده توسط تعمیرکاران و تراشکاران موجبات توسعه صنعت قطعه سازی و ایجاد اشتغال را فراهم می کند.

گفتنی است همایش تخصصی شرکت خدمات فنی رنا با استقبال بی نظیر مکانیک ها و تراشکاران اصفهان برگزار شد و بازخورد فراوانی در سطح کشور داشته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا