خودرو

آغاز شرايط فروش ویژه محصولات اروپایی شركت زامياد

سماد – در طرح ويژه فروش شرکت زامیاد، كاميون كِشنده استرالیس با گيربكس اتوماتيك و موتور قدرتمند 540 اسب بخار به صورت نقدی به فروش مي رسد. قيمت اين كاميون 595 ميليون تومان است كه در اين طرح با اعمال تخفیف 300 میلیون ریالی، با قيمت 565 ميليون تومان به خريداران ارائه مي شود.
تحويل اين محصول به صورت فوري و پس از تكميل وجه توسط متقاضي صورت مي پذيرد.
همچنین در این طرح، فروش ون مسافری 11 نفره A36-15 ایویکو به صورت نقدی و اعتباري با تخفیفات و تسهیلات ویژه درنظر گرفته شده است.
بنابراین گزارش، در فروش نقدی ون مسافری ايويكو (آراد)، متقاضی می تواند از تخفيف 10 ميليون توماني بهره مند شود و با پرداخت 189 ميليون و 900 هزار تومان، محصول مد نظر خود را به صورت تحويل فوري 30 روزه دريافت كند.
همچنین در طرح فروش اعتباري (ليزينگي) اين محصول، حداكثر مبلغ تسهيلات 100 میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر 60 ماهه مدنظر قرار گرفته است. ضمن اینکه تسهیلات ارائه شده توسط لیزینگ و مطابق با ضوابط جاري پرداخت خواهد شد و زمان تحویل خودرو به صورت فوري (پس از تایید لیزینگ و تکمیل وجه) در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است، ثبت نام در طرح فروش ويژه محصولات شركت زامياد تنها از طريق CRM (سامانه فروش) صورت مي پذيرد.
همچنين با توجه به محدوديت توليد و ارائه محصول، در صورت تكميل ظرفيت، ثبت نام متوقف خواهد شد و ثبت نام هاي پس از آن تعهدي براي شركت ايجاد نخواهد كرد.
متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر مي توانند ضمن مراجعه به نمایندگی ها و عاملیت های مجاز فروش شرکت زامیاد در سراسر کشور و نمایشگاه مرکزی این شرکت به نشانی: کیلومتر 16 جاده قدیم کرج و سايت اينترنتي اين شركت (www.zamyad.co.ir) مراجعه و یا با شماره تلفن های 3-44922832-021 (واحد پذیرش اداره فروش شركت زامياد) تماس حاصل كنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا