اجتماعیکرمانشاهورزشی

شهردار کرمانشاه: حمایت از ورزش قهرمانی را وظیفه مدیریت شهری می‌دانیم

شهردار کرمانشاه گفت: توسعه ورزش و حمایت از ورزش قهرمانی را وظیفه مدیریت شهری می‌دانیم.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر نادر نوروزی در دیدار با اعضای تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشور که با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه صورت گرفت اظهار داشت: کرمانشاه مهد کشتی بوده، هست و خواهد بود.

 

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم حاج یدالله محبی، پدر کشتی کرمانشاه افزود: بچه‌های کرمانشاه کشتی دوست، اخلاق مدار و اسطوره بودند و هستند.

 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه باید راه قهرمانان ادامه یابد تصریح کرد: زمانی که توفیق خدمت به مردم کرمانشاه را کسب کردم، یکی از اهدافم برپایی یک تیم کشتی است که بتواند در لیگ کشور حضور داشته باشد چراکه ظرفیت آن را داریم.

 

نوروزی ادامه داد: حمایت از قهرمانان و ورزشکاران را وظیفه می‌دانیم و بی‌شک شهرداری کرمانشاه و شورای اسلامی شهر کرمانشاه از آنان حمایت خواهند کرد.

 

وی در پایان با ابراز خرسندی از حضور در بین اعضای تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشور گفت: دعا می‌کنیم که در مسابقات پیش روی المپیک 2022 برزیل موفق باشید.

 

گفتنی‌است که آقای فرود حجتی از پرسنل شهرداری کرمانشاه بصورت فیکس در تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشور حضور دارند و هفته آینده برای شرکت در مسابقات المپیک ناشنوایان عازم کشور برزیل خواهند شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا