اجتماعیکرمانشاه

تأکید استاندار کرمانشاه بر لزوم آمادگی و تعامل دستگاه ها در ایام نوروز

استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تصادفات جاده ای گفت: با آماده سازی و ایمن سازی جاده ها، رفع نقاط حادثه خیز و حضور هوشمندانه پلیسراه و اجرای طرح مطلوب نوروزی امید است امسال شاهد کاهش حوادث و تلفات در سفرهای نوروزی باشیم. 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ؛ «بهمن امیری مقدم» شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی که با حضور  وزیر کشور و استانداران سراسر کشور که با دستور کار سفرهای نوروزی و کنترل حوادث جاده‌ای به صورت ارتباط تصویری برگزار شد؛ اظهار داشت: بر اساس تحلیل تصادفات های جاده ای درون شهری و برون شهری در استان و تشریح اقدامات پیشگیرانه، دستگاه های اجرایی متولی مکلف هستند همکاری لازم را با انتظامی استان برای تقویت ساز و کارها و ابزارهای کنترلی و نظارتی برای کاهش تصادفات جاده ای داشته باشند.

وی افزود: راهداری و حمل و نقل پایانه ضمن باید بر رفع اساسی نقاط حادثه خیز اقدام و در ایام نوروز با شناسایی دقیق این نقاط نسبت به نصب علایم هشداری اقدام نماید و با همراهی سایر دستگاه های اجرایی و پلیسراه، اطلاع رسانی مناسب و گسترده ای را از طریق صدا و سیما و استفاده کارآمد از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار توصیه های ایمنی داشته باشند.  

استاندار کرمانشاه گفت: خانواده ها در ایام تعطیلات نوروز برای شادی و نشاط برنامه های تفریحی و سفرهایی را پیش بینی کرده اند که تأکید داریم این خاطره خوش به دلیل بی توجهی به هشدارها و توصیه های ایمنی به خاطره ای تلخ تبدیل نشود. 

مقام ارشد استان خاطرنشان ساخت: با بررسی وضعیت و چالش های موجود در حوزه ایمنی ترافیک و انجام اقدامات لازم در شورای راهبری ایمنی ترافیک استان برای رفع مشکلات و ایرادات صورت خواهد گرفت و با آمادگی و تعامل همه دستگاه های اجرایی احساس آرامش و امنیت بیشتری را برای مردم فراهم خواهیم کرد. 

امیری مقدم گفت: در یک ماه گذشته به صورت شبانه روزی برای تقویت و بهبود ایمنی جاده ها و افزایش خدمات رفاهی مردم در سفرهای نوروزی اقدام کرده ایم و از همه هم استانی های عزیز و مهمانان درخواست داریم به توصیه های ایمنی و راهداری توجه داشته باشند. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا