اجتماعیدولتکرمانشاه

بالایی:۲۳ طرح اشتغال زا با تسهیلات ۵۱ میلیارد تومان تایید و به بانک معرفی شد

جلیل بالایی در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با اشاره به محدودیت زمانی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از دستگاه های اجرایی و بانکها خواست هماهنگی و تسهیل لازم را در پرداخت تسهیلات با متقاضیان داشته باشند. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به ۳۴ فقره مشاغل خانگی منفرد و پشتیبان ابراز امیدواری کرد سهم شهرستان تا پایان بهمن ماه جذب و اعطاء گردد. 

بالایی ابلاغ آیین نامه و پذیرش بانکها در طرح های تولیدی و خدماتی برای پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ را امیدبخش خواند و از تایید و معرفی ۲۳ طرح با تسهیلات ۵۱ میلیارد تومان خبر داد و افزود: بانکها و دستگاه های اجرایی مکلفند همراهی و همکاری لازم را با مجریان و سرمایه گذاران داشته باشند. 

وی از جهاد کشاورزی خواست سند چشم انداز و روشنی را در اصلاح باغات با هدف کاهش مصرف آب ، افزایش تولید و کیفیت آن ارائه نماید و ظرف دو هفته طرح های قابل اجرا ء که از رودخانه سیروان نیازمند تخصیص آب می باشد را آماده و به امور آب معرفی نماید. 

بالایی خاطر نشان کرد: بر اساس مجوز وزارت نیرو ۱۲ میلیون مترمکعب برداشت آب برای واحدهای تولیدی و کشاورزی از سیروان به شهرستان تخصیص یافته که هر چه سریعتر باید طرح ها نهایی و پروژه های اجرایی گردد. 

رئیس کمیته اشتغال شهرستان از عملکرد ۱۰۵ درصدی ثبت تعهدات اشتغال در سال ۱۴۰۰ در سامانه رصد خبر و از همه دستگاه های که کارنامه قابل قبول از خود نشان داده اند تقدیر کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا