اجتماعیکرمانشاه

پایان عملیات پاکسازی و برف روبی شهر کرمانشاه

‍ معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خبرداد:

پایان عملیات پاکسازی و برف روبی شهر کرمانشاه

 

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از پایان یافتن عملیات پاکسازی و برف روبی شهر کرمانشاه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، مهندس امیر رحیمی اظهار داشت: در طی 24 ساعت گذشته شاهد سه بار بارش باران و برف در سطح شهر کرمانشاه بودیم که در ساعت حدود 19 بارش برف شدت گرفت.

وی افزود: همزمان با این بارش ها، همکاران ما در معاونت خدمات شهری و مناطق هشت گانه بصورت اورژانسی عملیات برف روبی و رفع مسدودی معابر را آغاز کردند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در همان ساعات ابتدایی بارش، در کمربندی غربی شاهد یک تصادف بودیم و به طبع ایجاد گره ترافیکی بودیم که کار را برای همکاران سخت کرد، اما با همکاری پلیس راهور مسیر سریعا بازگشایی و اقدامات عملیاتی ادامه یافت.

رحیمی ادامه داد: نقاط شیب دار، تقاطع های غیرهمسطح، چهارراه ها و مسیرهای پر تردد اولین اولویت ما در شن ریزی بودند که در این راستان حدود صد تن نمک و شن و 200 تن مخلوط شن و نمک در تمامی معابر اصلی ریخته شد.

وی با بیان اینکه تعداد 20 دستگاه خودروی برف روب بکارگیری شدند خاطرنشان کرد: هیچ یک از مسیرهای اصلی و فرعی شهر کرمانشاه مسدود نیستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: اقدامات رفع مسدودی معابر تا ساعت 5 صبح امروز ادامه داشت و از ساعات اولیه صبح نیز نیروهای خدوم پاکبان، خدمات شهری و مناطق هشت گانه اقدام به درخت تکانی، شن ریزی پیاده را و کوچه ها کرده اند و کماکان ادامه دارد.

رحیمی بیان کرد: در نقاط مختلف شهر مخزن های شن تعبیه شده است و از مردم شریف کرمانشاه بخصوص کسبه محترم درخواست داریم همکاری لازم را با خادمین خود در شهرداری کرمانشاه داشته باشند.

وی در پایان گفت: روز گذشته دکتر نادر نوروزی بعد از پایان مراسم معارفه خود، فرماندهی عملیات را عهده دار شدند و در بازدیدهای مختلف نکات لازم را به نیروهای خدماتی گوش زد کردند که از حضور و همراهی ایشان سپاسگذاریم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا