اقتصادیدولتکرمانشاه

استاندار کرمانشاه: خواستار استفاده و مصرف تولیدات استان در داخل استان شد

استاندار کرمانشاه با اشاره به تامین محصولات و کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین میوه شب عید، گفت: هرکالا و محصولی که قرار است وارد استان شود و در اختیار مردم کرمانشاه قرار گیرد باید از بالاترین و بهترین کیفیت برخوردار باشد.

 

به گزارش خبرنگار ماد ، «بهمن امیری مقدم» عصر شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد و اولین حضور وی در این کارگروه به حساب می آمد، ضمن ابراز خرسندی از اینکه توفیق خدمتگزاری به مردم کرمانشاه را کسب کرده است، افزود: مردم این دیار شایسته بهترین خدمات و لایق با کیفیت ترین محصولات هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم افزایش نظارت ها بر بازار، گفت: دستگاه های متولی از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی حتما در این ایام علاوه بر افزایش بازرسی‌ها و نظارت های مرسوم، برخوردهای جدی تری با متخلفان داشته باشند.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: شخصی که تکرار تخلف دارد و پایبند به مقرارت و قانون نیست صلاحیت فعالیت در حوزه اصناف را ندارد و باید سنگین ترین مجازات ها تا جایی که قانون اجازه می دهد برای وی لحاظ شود.

استاندار هم‌چنین خواستار برخورد قاطعانه و بدون گذشت با محتکران شد و گفت: علاوه‌بر دستگاه های نظارتی، پلیس و بسیج هم باید پای کار بیایند و قاطعانه با چنین افراد سودجویی برخورد شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مطلوب جوجه ریزی در کرمانشاه و اینکه مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مصرف کنندگان در استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این روند کماکان باید ادامه داشته باشد و مردم در ایام پایانی سال و همچنین ماه مبارک رمضان که پس از پایان تعطیلات نوروزی آغاز می شود، مشکلی نداشته باشند.

امیری مقدم با تاکید بر افزایش جوجه ریزی موجود از حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه به سه میلیون قطعه، خاطر نشان کرد: ابتدا باید مرغ مورد نیاز مردم استان کرمانشاه تامین شود و در صورت مازاد بود به استان های دیگر صادر شود.

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش خواستار استفاده و مصرف تولیدات استان در داخل استان شد و گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی و همه عرضه کنندگان محصولات باید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین درج قیمت روی محصولات در فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی عرضه کننده را ضروری دانست و از دستگاه های نظارتی خواست حتما این موضوع را پیگیری کنند.

امیری مقدم در پایان از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با اطلاعات کامل در جلسات حضور پیدا کنند چرا که این اطلاعات مبنای تصمیم گیری است و اگر ناقص باشد در نهایت این خود ما هستیم که متضرر خواهیم شد

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا