اجتماعیایثار و شهادتکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه: جهاد تبیین رمز بقای انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید برای اسلام تأثیرگذار باشیم، گفت: جهاد تبیین رمز بقای انقلاب در راستای رسیدن به اهداف عالیه آن است.

 

به گزارش ماد ، آیت الله «مصطفی علما» پنجشنبه شب در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در راستای رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از طریق ویدیو کنفرانس با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان‌های سراسر کشور برگزار شد، افزود: جهاد تبیین برای اعلام موفقیت‌های ۴۳ سال گذشته، به تازگی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و این که حضور روحانیت مترقی در سالیان گذشته چگونه بوده و بخصوص این که حرکت امام راحل را برای برقراری عدالت اسلامی تبیین کنیم.

وی اظهار داشت: باید ببینیم کجا بوده ایم و الان کجا می باشیم و امام راحل ما را کجا رسانده که برای ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا حفاظتی چند برابر تعبیه کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: موضوع مهم دیگر غیرت اسلامی است و این که ما می توانیم جهاد غیریت را مطرح کرده و تبیین و تشریح کنیم و غیرت را وسط میدان بیاوریم و توجه و تذکر دهیم زیرا این ها سرنخ های بسیار عالی و مؤثر است که می تواند ما را به سر منزل مقصود هدایت کند.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا