فرهنگ و هنرکرمانشاه

استارت کنسرت های حضوری در کرمانشاه زده شد

با توجه به بهبودی اوضاع و مهیا شدن نسبی شرایط برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، همه‌ تلاش دولتمردان در ماه‌های گذشته احیای مجدد فعالیت‌هاست و شرایط برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان کرمانشاه فراهم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشد اسلامی استان کرمانشاه؛ زمستان ۱۴۰۰ با آغاز کنسرت‌های موسیقی بعد از ۲ سال دوری اجباری از مخاطبان خود به گونه‌ای متفاوت دفتر خود را می‌گشاید و این روزها علاقه‌مندان به کنسرت‌ها در تب و تاب تهیه بلیت کنسرت خوانندگان مورد علاقه خود هستند.
برگزاری کنسرت های موسیقی در روزهایی که واکسیناسیون بالای ۸۰ درصدی در کشور انجام شده است، یکی از رویدادهای خوبی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه های گذشته وعده آن را به مخاطبان داد. در این زمینه تاکنون جلساتی با حضور مسئولان موسیقی این وزارتخانه، تهیه کنندگان کنسرت ها و سالن دارها برگزار و در نهایت طبق تاییدیه ستاد ملی مقابله با کرونا، مقرر شد این کنسرت ها با ظرفیت 50 درصدی در سالن ها برگزار شود.
در پی این رویدادها؛ دانشگاه علوم پزشکی اطلاعیه ای در خصوص برگزاری کنسرت ها به شرح زیر صادر نمود؛
اطلاعیه
 همشهریان عزیز توجه فرمایید:
۱- در اجرای کنسرت های موسیقی تطابق کارت  ملی تماشاگران با شماره ملی درج شده  بر روی بلیط‌ها به دقت انجام و از ورود افراد غیر  جدا ممانعت بعمل خواهد آمد. لذا اکیداً از خرید بلیط از سایت های فروش غیر معتبر و درگاه های فروش همچون  دیوار -شیپور و … خودداری نمایید.
بلیط‌های خریداری شده از درگاههای مذکور فاقد اعتبارند!
۲ -تزریق دو دوز واکسن پیشگیری از کرونا براساس کارت واکسیناسیون افراد با همان شماره ملی بلیط و کارت ملی تطبیق داده خواهد شد لذا بایستی  مستندات  اثبات تزریق هردو دوز را تماشاگر در هنگام‌ورود به سالن اجرا ارائه نماید.بدیهی است از ورود افرادی که تزریق هر دودوز را انجام نداده باشد اکیدا جلوگیری خواهد شد.
۳-از ورود افراد بدون ماسک به داخل سالن جلوگیری بعمل خواهد آمد.
همچنین مقرر شد کلیه پروتکل‌های بهداشتی رعایت و بر حسن انجام آنها نظارت لازم انجام شود.
در زمینه قیمت بلیت‌ها نیز مقرر شد در این مقطع زمانی با هدف تشویق مردم به بهره‌مندی از برنامه‌ها، قیمت بلیت کنسرت‌ها افزایش پیدا نکند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا