سیاسی

کواکبیان: چوب عملکرد دولت را می خوریم

دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه درست است که ما چوب عملکرد دولت فعلی را هم باید بخوریم چون از این دولت حمایت کردیم گفت: از کاندیدای نیابتی حمایت نخواهیم کرد.اینکه هیچ شانسی برای اصلاح‌طلبان وجود ندارد درست نیست.

به گزارش مادنیوز، وی افزود: اینکه ما از الان تعیین کنیم که هیچ شانسی برای اصلاح‌طلبان وجود ندارد و دوستان اصولگرایمان از الان خودشان را در پاستور ببینند، این به نظر من از فعالان سیاسی و آنهایی که در عرصه سیاست‌ورزی و کنشگری سیاست کار می‌کنند، این مدل صحبت کردن بعید است.هیچ وقت نمی‌توان گفت که در عرصه سیاست چه اتفاقاتی قرار است حتی تا ۳ روز دیگر بیفتد چه برسد که از الان برای ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که ۶ ماه مانده تعیین تکلیف کنیم.

کواکبیان گفت: درست است که ما چوب عملکرد دولت فعلی را هم باید بخوریم چون از این دولت حمایت کردیم اما واقعیت این است که حداقل بنده به شهادت تاریخ، آذر ماه ۹۶ در مجلس صحبت کردم و تقریبا خواستم در آنجا تفکیک قائل بشوم بین اینکه حالا که ما حمایت کردیم این حمایت الی‌الابد نیست.باز تأکید می‌کنم آذر ماه ۹۶ یعنی قبل از حوادث دی ماه ۹۶. آن موقع نه نرخ بورس، نرخ دلار، نرخ خودرو و نرخ مسکن، نرخ سکه، هیچ کدام این وضعیت ها نبود و خیلی هم گل و بلبلی بود ولی زمزمه‌ها و پیش زمینه‌ها را می‌فهمیدیم که اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا