خودرو

افزایش پوشش خدمات خودرو در محل سایپا به ۳۱ شهر

شرکت امدادخودرو سایپا در راستای برطرف کردن نیازهای شهروندان در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا اقدامات مفیدی در سال ۹۹ انجام داده است.

ماد نیوز –  گسترش شهرهای تحت پوشش و ایاب و ذهاب رایگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا، یکی از اقدامات مهم شرکت امدادخودرو سایپا بوده است. در سال گذشته خدمات مربوط به امدادخودرو در محل سایپا تنها به چهار شهر کشور محدود شده بود. ولی امسال سایپا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و نیاز بیشتر به چنین خدماتی، خدمات خودرو در محل خود را به‌۳۱ شهر کشور گسترش داده و اکنون تقریبا تمامی استان ها تحت پوشش خدمات خودرو در محل گروه سایپا  هستند.

عباس فخاریان مدیر عملیات امدادخودرو سایپا با اعلام این خبر، گفت: هم‌اکنون خدمات خودرو در محل در ۳۱ شهر کشور فعالیت دارد ولی به زودی امدادخودرو سایپا با افزایش تعداد خودروهای خدماتی خود قصد گسترش شهرهای تحت پوشش خود را دارد.

فخاریان در ادامه بیان کرد: از آنجایی که تصور می کنیم ویروس کرونا تا مدتها با ما همراه خواهد بود، امدادخودرو سایپا به سرعت در حال توسعه خدمات خودرو محل در شهرهای مختلف و همچنین افزودن توان خدمت‌رسانی است تا هرچه بیشتر از خروج مشتریان از منزل و مراجعه آنها به تعمیرگاه ها و مکان های پرخطر برای تعمیر خودرو جلوگیری به عمل آید.

وی تصریح کرد: امدادخودرو سایپا با درک درست از شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، به سرعت خدمات خودرو در محل خود را توسعه داد. خدمات در محل شامل سرویس های دوره ای، پنچرگیری، تعویض روغن، بازدید یا تعویض تسمه ها، تعویض لنت و برخی دیگر از خدمات تعمیری سبک بوده که البته مشتری باید پیش از مراجعه تعمیرکار در صورت نیاز به یک قطعه خاص، به امدادخودرو سایپا اطلاع دهد تا قطعه مورد نظر همراه تکنسین باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا