اجتماعی

سایپا حائز رتبه اول پاک‌ترین خودروساز ایران در میزان آلایندگی هوا با گاز دی‌اکسیدکربن

ISQI اعلام کرد که محصولات سایپا کمترین میزان گاز دی‌اکسیدکربن ( CO2 ) را در میان خودروهای ساخت داخل تولید و منتشر می‌کنند و کمترین میزان آلایندگی هوا را در این بخش دارند.

ماد نیوز – شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI ) در آخرین گزارش خود در زمینه سطح آلایندگی خودروهای ساخت داخل، سایپا را پاک‌ترین خودروساز در این حوزه معرفی و محصولات آن را برخوردار از کمترین میزان انتشار گاز دی‌اکسیدکربن ( CO2 ) معرفی کرد.

بنابر گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصولات سایپا به‌طور متوسط ۳, ۱۵۶ گرم بر کیلومتر در سال، گاز دی‌اکسیدکربن ( CO2 ) منتشر می‌کنند که در نوع خود یک موفقیت زیست‌محیطی به‌شمار می‌رود.

باتوجه به تیراژ بالای تولید محصول در سایپا، حفظ و ارتقای سطح کیفی و استانداردی این خودروها و انطباق محصولات با استانداردهای زیست‌محیطی از ‌جمله مهم‌ترین برنامه‌های مدیریتی سایپا محسوب می‌شود.

گقتنی است در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پس از سایپا، شرکت‌های سایپاسیتروئن و بن‌رو در جایگاه‌های دوم و سوم کمترین میزان آلایندگی قرار گرفته اند که آنها نیز از شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا هستند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا