خودرو

پشت پرده اتهام زنی های به سهامداران خصوصی ایران خودرو چیست؟

امروز خبری در برخی کانال‌های تلگرامی علیه برخی سهامداران خصوصی ایران‌خودرو در حال انتشار است؛ خبری که سرشار از غلط است و در حمایت از مدیرعامل بازداشت شده ایران خودرو تنظیم شده است.

ماد نیوز – پیگیری‌ها حاکی از آن است که این خبر کذب از سوی یکی از تشکل های قطعه‌سازان هدایت شده و  این در حالی است که  این تشکل برای چندمین بار انتشار چنین اخباری را مدیریت می‌کند.

نکته قابل توجه این است که  تشکل مذکور در حالی برای چندمین بار دست به چنین اقدامی می‌زند که سایت‌های رسمی و کانال‌های شناسنامه دار از بازنشر این مطالب خودداری کرده‌اند و خبر صرفا در برخی کانال های تلگرامی انتشار یافته است. 

در شرایطی که صنعت خودرو کشور درگیر مسایل حاشیه‌ای است و قطعه‌سازان ماه هاست مطالباتشان را از خودروسازان دریافت نکرده‌اند بهتر است انجمن قطعه‌سازان به جای پرداختن به مسایل حاشیه ای و دامن زدن به تفرقه ها، پیگیری وحدت قطعه‌سازان باشد و مشخص کند بر اساس چه مسایل پشت‌پرده‌ای بخشی از صنعت قطعه‌سازی را نشانه می‌‌رود و در حمایت از مدیرعامل بازداشت شده ایران‌خودرو، به تفرقه‌افکنی‌ها دامن می‌زند.

مدیرعامل جدید ایران خودرو نیز به این خبر واکنش نشان داده و گفته باید با هم عهد بندیم که تخریب قطعه‌ساز علیه قطعه ساز و تخریب قطعه‌ساز با خودرو‌ساز، ممنوع است. 

موضوع مورد اشاره فرشاد مقیمی، مسئله‌ای است که بخش بزرگی از قطعه‌سازان بزرگ کشور مدت هاست بر آن تاکید می‌کنند، اما عده‌ای که منافعشان در تفرقه‌افکنی و حمایت از فساد و رانت در خودروسازی کشور است، همچنان به این اقدامات ادامه می‌دهند. 

باید امیدوار بود با حضور مدیرعامل جدید ایران خودرو مهر پایانی به انتشار این گونه اخبار کذب زده شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا