خبر ویژه

قیمت محصولات سایپا هیچ‌گونه افزایشی نداشته و یک روال ثابت را دنبال می‌کن

گروه خودروسازی سایپا با صدور بیانیه ای اظهارات داوود میرخانی رشتی مدیرعامل اسبق ایران خودرو، مبنی بر افزایش قیمت محصولات سایپا در دو هفته گذشته را تکذیب کرد.

ماد نیوز –  در بیانیه گروه خودروسازی سایپا آمده است:
پیرو انعکاس بخشی از اظهارات جناب آقای داود میرخانی رشتی در رسانه‌ها در خصوص افزایش قیمت محصولات سایپا در دو هفته پیش و دخالت وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جهت بازگرداندن قیمت‌ها به روال قبل، به اطلاع می‌رساند گروه خودروسازی سایپا قیمت هیچ‌‌یک از محصولات خود را در ماه‌های گذشته افزایش نداده و با یک ثبات قیمتی و روال ثابت و مستمر، محصولات خود را از طریق سایت اینترنتی فروش و شبکه نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور عرضه کرده است.
همانگونه که در همه رسانه‌ها اعلام شد و سخنگوی محترم دولت نیز بیان کردند، موضوع افزایش قیمت اعمال شده بر روی محصولات خودرویی در هفته‌های گذشته و برخورد وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت با این امر، مربوط به گروه سایپا نبوده و به سایر خودروسازان باز می‌گردد.
از جناب آقای میرخانی رشتی به‌ عنوان یکی از مدیران و صاحب‌نظران باسابقه صنعت خودرو کشور انتظار می‌رود نسبت به ارائه اطلاعات و اظهارنظر درخصوص این صنعت دقت‌نظر بیشتری معطوف داشته و مراقبت کنند تا خدای ناکرده در فعالیت ‌و حضور رسانه‌ای ایشان، این‌گونه حقی از شخص یا نهادی ضایع نشود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا