اجتماعی

خبرنگاران كاستي ها را گوشزد كنند و درستي ها را حمايت

قلم زدن خبرنگاران و قدم‌زدنشان در پهنه اطلاع‌رساني، همواره نقطه اطمينان‌بخش و تكيه اميدبخش مديران و كاركنان صنعت خودرو بوده، هست و خواهد بود.

ماد نیوز – مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی از زحمات تمامی خبرنگاران قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

هفدهم مرداد، روز نه، بلكه بهانه‌اي است براي پاس‌داشت و تكريم صاحبان بينش و انديشه.

هر روز، روز خبرنگار است و مگر مي شود روز را بدون خبر، خبرنگار و رسانه متصور بود؟

قلم زدن خبرنگاران و قدم‌زدنشان در پهنه اطلاع‌رساني، همواره نقطه اطمينان‌بخش و تكيه اميدبخش مديران و كاركنان صنعت خودرو بوده، هست و خواهد بود.
نكته بهتر اين است كه همراهي و هم‌مسيري بخش‌هاي مختلف كشور از خبرنگاران و دانشگاهيان و فرهنگيان گرفته تا صنعتگران و مديران و …. بركسي پوشيده نيست و همگان به چيزي جز توسعه، پيشرفت، ترقي و تعالي ايران عزيز نمي‌انديشند.

در طي مسيرهاي پرفراز و نشيب صنعت خودرو، بينش خبرنگاران و چرخش قلم‌شان، حامي، راهنما و راهگشاي صنعتگران اين حوزه بوده و در حقيقت اهالي رسانه به‌سان چشم‌های ناظر، تلاش و كوشش خودروسازان را زير نظر داشته‌اند تا كاستي ها را گوشزد كنند و درستي ها را حمايت.

اينجانب به نمايندگي از خانواده بزرگ گروه خودروسازي سايپا، لازم می‌دانم تا در اين روز ملي، صميمانه‌ترين تبريك‌ها را نثار شما، انديشه و قلم‌تان كنم و از پروردگار بي‌همتا براي شما و عزيزانتان سلامتي و بهروزي مسالت نمايم.

باشد كه به ياري خدا و در سايه تلاشِ ما و حمايتِ شما، روزهای درخشاني در انتظار مردم عزیز، صبور و گرانقدر ايران اسلامي باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا