اجتماعی

ناهید حیدری:کروز،با داشتن ۷۵۰۰ بیمه شده از شرکت‌های دوست دار کارگر است

همزمان با هفته تأمین اجتماعی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همراه با مدیران ارشد این سازمان از شرکت کروز که در زمینه تولید قطعات و سیستم‌های خودرو فعالیت می‌کند، بازدید کردند.

ماد نیوز – مصطفی سالاری در جلسه‌ای با مدیران شرکت کروز گفت: شرکت کروز به عنوان مجموعه‌ای که حدود 11 هزار شغل پایدار ایجاد کرده و رسیدگی به وضعیت نیروی کار نیز در این شرکت به خوبی انجام می‌‎شود، از جمله شرکت‌های موفقی است که از سازمان تأمین اجتماعی خدمات دریافت می‌کند.

سالاری با اظهار خوشحالی از روند توسعه فعالیت شرکت کروز، اظهار داشت: بازار خودرو شرایط خاصی دارد و از جمله صنایعی است که اشتغال قابل توجهی برای نیروهای متخصص تولید می‌کند و سازمان تأمین اجتماعی در کنار مدیران و کارکنان این شرکت ایستاده است و برای رفع مشکلات و توسعه فعالیت شرکت نهایت همکاری را داریم.

وی ادامه داد: برای ما بسیار مهم است که بتوانیم کمکی به صنعت بکنیم تا در جنگ اقتصادی با انسجام بیشتر تولید و اشتغال را حفظ کنیم. باید همکاری نزدیک‌تری بین سازمان تأمین اجتماعی و تولید کنندگان ایجاد شود. ما خود را در کنار شما می‌دانیم و هرآنچه در توان باشد، انجام خواهیم داد.

ناهید حیدری، مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران نیز در این بازدید گفت: شرکت کروز از جمله شرکت‌های موفق و بزرگ تحت پوشش شعبه ۱۵ است و با داشتن ۷۵۰۰ بیمه شده از شرکت‌های دوست دار کارگر است که تا کنون ۳ بار به عنوان کارفرمای نمونه سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شده است.

وی افزود: این شرکت در مجموع ۱۱ هزار بیمه شده دارد که 7500 نفر آنان تحت پوشش اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران و مابقی تحت پوشش استان البرز هستند.

 نادر سخا، مدیرعامل شرکت کروز نیز در این جلسه از حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیأت همراه تشکر کرد و گفت: مجموعه همکاران برای موفقیت شرکت تلاش گسترده‌ای دارند و نیروی انسانی متخصص و توانمند از جمله عوامل موفقیت شرکت است.

وی با بیان اینکه کار شرکت کروز از سال ۱۳۶۰ با یک کارگاه کوچک شروع کرد، اظهار داشت: بعد از آن روند توسعه فعالیت شرکت طی شده و امروز یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید قطعه محسوب می‌شود و در تامین قطعات خودرو پیشتاز هستیم.

مدیرعامل شرکت کروز گفت: اکثریت کارکنان شرکت کروز از بانوان هستند و این شرکت کاملا خصوصی بوده و بعد از ایران خودرو و سایپا در بین شرکتها صنعت خودرو بالاترین گردش مالی را دارد.

 سخا گفت: در سال ۹۶ در یکی از کارخانجات آتش سوزی رخ داد که تامین اجتماعی کمک بسیار خوب و تاثیرگذاری انجام دادند.

وی با اشاره به تحریم صنعت خودرو اظهار داشت: صنعت خودرو در ردیف تحریم‌های اولیه است و البته وارد کردن خودرو و قطعات خودرو محدودیتی ندارد اما تولید با تحریم مواجه است چون در این حوزه اشتغال و صرفه جویی ارزی وجود دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا