اجتماعی

اقدامات پارس خودرو در زمینه پیشگیری از اعتیاد بسیار ارزنده است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: اقدامات و فعالیت های شرکت پارس خودرو در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد به مواد مخدر بسیار ارزنده و قابل تامل است و اقدامات این شرکت در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید به الگویی برای سایر شرکت ها و سازمان ها تبدیل شود.

ماد نیوز –  همایش پیشگیری از اعتیاد با حضور رئیس پلیس و معاون اجتماعی مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، قائم مقام اجرایی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران پارس خودرو در این شرکت برگزار شد.

در این  مراسم سرهنگ محمد بخشنده ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و فعالیت های پارس خودرو در حوزه اعتیاد و مواد مخدر گفت: بسیاری از سازمان ها و نهادها برای مبارزه با مسئله اعتیاد و مواد مخدر از ستاد مبارزه با مواد مخدر بودجه می گیرند و این در حالی است، در شرکت پارس خودرو به صورت خاص و خودجوش به مساله اعتیاد و مواد مخدر پرداخته شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در 7سالی که اینجانب افتخار خدمت به مردم و مسئولیت ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران را دارم کمتر جایی را دیده ام که در سطح مدیریت ارشد سازمان به منظور سالم نگه داشتن محیط کار، برای همکاران و کارکنان خود وقت و هزینه اینچنینی گذاشته باشد.

در این مراسم، شهرام احمدیان قائم مقام اجرایی مدیرعامل پارس خودرو نيز به تشریح اقدامات و فعالیت های انجام شده درحوزه پیشگری و درمان مواد مخدر پرداخت و گفت: ما در پارس خودرو یک وظیفه اجتماعی برای خودمان متصور هستیم و صرفا به تولید خودرو نمی پردازیم بلکه عمل به مسئولیت های اجتماعی به بهترین شکل در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: مدیرعامل پارس خودرو نگاه ویژه ای به پیشگیری از گسترش مصرف مواد مخدر و همچنین درمان افراد بیمار به مصرف مواد مخدر دارد و به همین منظور کمیته ای با حضور مدیریت های حراست، ارتباطات و ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پارس خودرو تشکیل شده تا به صورت متمرکز و کارشناسی شده به این موضوع پرداخته شود تا افراد بیمار بدون واهمه درمان شده و به جامعه و محل کار بازگردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا