علمی و فناوری

انجام به موقع سرويس‌هاي ادواري، عمر خودرو را افزايش مي‌دهد

سازمان خدمات پس از فروش سايپا در اطلاعيه‌اي خطاب به مشتريان گروه خودروسازي سايپا از آنها خواست كه براي انجام سرويس‌هاي دوره‌اي خودرو به نمايندگي‌هاي مجاز مراجعه کنند.

ماد نیوز – در اين اطلاعيه خطاب به مشتريان آمده است: انجام به موقع سرویس‌های دوره‌ای تعريف شده در دفترچه راهنماي مشتري، مالكان محترم را در نگهداری خودرو در وضعیت مطلوب یاری و شرایط رانندگی مطمئني را فراهم می‌کند. هنگام انجام این سرویس‌ها، خودرو مورد بررسی و بازدید قرار مي‌گيرد و برخی تعمیرات، تنظیمات و تعویض قطعات مورد نياز انجام مي‌شود. عدم انجام به موقع سرویس‌هاي دوره‌اي با توجه به خساراتی که به بار می‌آورد، هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودرو را افزایش می‌دهد و استفاده مشتريان از خدمات گارانتي را دچار مشكل مي‌نمايد. بر همین اساس، ضرورت دارد که طبق جدول ارائه شده در دفترچه راهنماي خودرو با مراجعه به يكي از نمايندگي‌هاي مجاز نسبت به انجام سرویس‌های ادواری خودروی خود، اقدام كنند. مشتريان محترمي كه دسترسي به دفترچه راهنماي مشتري ندارند مي‌توانند از طريق سايت www.saipayadak.org اطلاعات لازم را دريافت کنند.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: دریافت خدمات مشتریان گروه سایپا خارج از شبکه نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش منجر به بروز صدمات ناشی از انجام تعمیرات غیر استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحیت کیفی بر روی خودرو می‌شود و این موارد می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری برای مشتریان ایجاد کند. انجام سرویس‌های ادواری توسط نمایندگی‌های مجاز باعث افزایش طول عمر خودرو و پیشگیری از بروز خسارت‌های عمده، کاهش استهلاک، افزایش عمر خودرو و افزایش کارایی خودرو و ایمنی سرنشینان خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا