خودرو

تدوين استراتژي‌هاي جديد سايپا با رويكرد ارتقاي بهره‌وري

رئيس سازمان ملي بهره‌وري ايران باحضور در شركت سايپا ضمن ديدار با مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، از نمايشگاه دستاوردهاي بهره‌وري كه باحضور شركت‌هاي گروه و واحدهاي مختلف سايپا برپا شده، بازديد كرد.

ماد نیوز –  مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در ديدار فاطمه پهلوانی، رئیس سازمان ملي بهره‌وري، از تدوين سياست‌ها و استراتژي‌هاي جديد در اين گروه بامحوريت حفظ و ارتقاي بهره‌وري خبرداد و گفت: با اجراي اين برنامه‌ها، فرايند اقدامات در سايپا به‌سمت بهبود كلي حركت خواهد كرد.

سيدجواد سليماني افزود: گروه سايپا با اجراي سياست‌هايي نظير ارتقاي بهره‌وري نيروي كار، كاهش هزينه‌ها، انجام پروژه‌هاي مؤثر، حذف موازي‌كاري‌ها و ساير روش‌هاي موجود تلاش مي‌كند، راندمان عملكرد مجموعه را در همه حوزه‌ها به‌ويژه جلب رضايت مشتريان ارتقا دهد.

به گفته وي بسياري از مشكلات اقتصادي كشور با اتخاذ تصميمات مبتني بر افزايش بهره‌وري، صرفه‌جويي در هزينه‌ها و استفاده حداكثري از منابع و امكانات داخلي قابل رفع خواهد بود.

وي به راه‌اندازي پويش ملي داخلي‌سازي قطعات خودرو توسط گروه خودروسازي سايپا اشاره كرد و گفت: تلاش مي‌كنيم با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در مراكز علمي و پژوهشي، حوزه‌هاي دانشگاهي و تحقيقاتي و شركت‌هاي دانش‌بنيان ايراني، طراحي، ساخت و تجاري‌سازي انواع قطعات و متعلقات مربوط به خودرو را در داخل توليد كرده و زمينه افزايش بهره‌وري اقتصادي را فراهم كنيم.

مديرعامل گروه سايپا در پايان گفت: پايش مداوم فرايندها، كنترل فعاليت‌ها، اجراي سياست‌هاي مبتني بر چابك‌سازي و توسعه هم‌افزايي از جمله مهم‌ترين رويكردهاي در دست اجرا در گروه خودروسازي سايپا است.

گفتنی است در جريان این ديدار، دوطرف تفاهم‌نامه همكاري مشترك در زمینه اجرای روش‌های نوین جهت توسعه بهره‌وری در سطح گروه سایپا امضا كردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا