خودرو

اولويت‌بندي سايپا براي تحويل سريع خودرو به مصرف‌كنندگان واقعي

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: سايپا با پايش ثبت‌نام‌كنندگان، خودروهاي مصرف‌كنندگان واقعي و تك‌ثبت‌نامي را در اولويت تحويل قرار مي‌دهد.

ماد نیوز؛امیربابای- حسين كاظمي طرقي گفت: باتوجه به ضرورت جلب رضايت مشتريان و اجراي عادلانه برنامه تحويل خودروهاي مشتريان، ثبت‌نام‌كنندگاني كه منتظر دريافت يك خودرو هستند، در اولويت قرار دارند و تلاش مي‌كنيم خودروهاي اين طيف از افراد، زودتر به‌دست‌شان برسد.

به گفته وي افرادي كه براي نخستين‌بار صاحب خودرو مي‌شوند و يا براي نخستين‌بار قصد دارند از محصولات سايپا استفاده كنند، جزو مصرف‌كنندگان واقعي دسته‌بندي شده و خودروهاي خود را زودتر از ديگران دريافت خواهند كرد.

وي ادامه داد: سايپا پيشتر نيز در خصوص اولويت‌بندي تحويل خودروهاي مشتريان اطلاع‌رساني كرده و هدف خود را از اجراي اين برنامه، مشتري‌مداري و جلب رضايت مصرف‌كنندگان واقعي اعلام كرده است.

معاون بازاريابي و فروش سايپا گفت: باتوجه به اجراي موفقيت‌آميز برنامه افزايش توليد و رسيدن به ركورد توليد بيش از 42 هزار دستگاه خودرو در يك ماه، تحويل خودروهاي مشتريان با شتاب بيشتري در حال اجرا است و تلاش مي‌كنيم در كمترين زمان ممكن، تعهدات خود را پاسخ دهيم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا