اجتماعیاقتصادیکرمانشاهکرمانشاهکشاورزی

موانع تولید در واحد های تولیدی دام و طیور را با تمام توان رفع خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری ماد ،در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین کماسی به نقش تبلیغات و اطلاع رسانی در بیان عملکردها و اقناع افکار عمومی پرداخت و گفت : برای تحقق جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیازمند آن هستیم که دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف بویژه عرصه کشاورزی با لحاظ قراردادن نظر متخصصین امر به صورت جامع اطلاع رسانی شود.

در ادامه این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به تبیین طرح مردمی سازی نهاده ها پرداخت و گفت: پس از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و عبور از تامین نیازهای مصرف کنندگان بحث حمایت از تولید در دستور کار دولت قرار گرفته،لذا بحث خرید توافقی مرغ مازاد تولیدی و پرداخت تسهیلات جهت تقویت نقدینگی واحد‌های دام و طیور مورد تأکید قرار گرفته و در این راستا نیازمند هماهنگی کامل جهت تقویت تولیدات بخش کشاورزی هستیم.

مهندس قاسمی سپس با اشاره به ضرورت تخصیص تسهیلات به واحد های دام و طیور جهت تسهیل در امر تولید افزود : تمامی متولیان امر در بحث دام و طیور در سازمان و ادارت تابعه و مدیران شعب بانک کشاورزی می بایست بدون هیچگونه تعللی تسهیلات و نقدینگی لازم را با حذف موانع در اختیار مرغداران ،دامداران و عشایر قرار دهند.

در ادامه این جلسه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و معاون اعتبارات بانک کشاورزی استان به ارائه گزارشی از روند معرفی و جذب تسهیلات یارانه دار دولت به واحد‌های تولیدی دام ،طیور و عشایر و موانع و مشکلات پرداخت این تسهیلات پرداختند.

در بخش دیگری از این جلسه مدیران اتحادیه های دام و طیور و تشکل های بخش کشاورزی استان کرمانشاه، نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه موانع تولید در واحد های دام و طیور و جامعه عشایری به مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ارائه نمودند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا